Uw mandje

Uw Winkelwagen is nog leeg.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Hieronder staan de meestgestelde vragen en antwoorden. Geen antwoord op de vraag gevonden? Neem dan via de contactpagina contact met ons op. 

Registratie hair professional

Kan ik zonder kvk-nummer een account krijgen?
Ik ben een kapster in België, waar kan ik bestellen?
Ik ben een haar professional in Duitsland, kan ik een account krijgen bij keralicious.nl?

Vragen over onze haarproducten

Welke salon behandelingen zijn er van MK Professional?
Wanneer heb ik de MK Platinum Blonde Hairbotox nodig?
Kan ik mijn haarkleur laten behandelen en hoe snel moet ik mijn haarkleur laten verven?
Kun je je haar blonderen met een MK Treatment?
Zitten er Siliconen, parabenen en sulfaten in de Bionaza Proteïne?
Wat is de houdbaarheid van de producten?
Maken de MK behandelingen mijn haar helemaal steil?
Kan ik de behandeling gebruiken op haar dat eerder behandeld is met keratine, Japans straighten, relaxen of permanenten?
Kan ik elke shampoo en conditioner gebruiken?
Is zwemmen en naar het strand gaan een probleem?
Wat is het doel van de Clarifying Shampoo?
Zijn jullie producten diervriendelijk en veganistisch?
Hoe vaak moet ik het haar stijlen met een stijltang?
Hoe vaak moet ik het haar stijlen met een stijltang?
Is het veilig tijdens zwangerschap en borstvoeding?
Zijn de producten geschikt voor kinderen?
Zijn de producten geschikt voor kinderen?
Wanneer kan ik mijn haar wassen?
Hoe lang blijft het resultaat zichtbaar?
Kan ik stylingproducten of oliën gebruiken na de behandeling?
Is het veilig voor haarextensions?
Wanneer kan ik de behandeling opnieuw doen?
Hoeveel van het product moet ik op mijn haar gebruiken?
Beïnvloedt het gebruik van hennakleur de behandeling?

Masterclass voor professionals

Kan ik na de masterclass direct zelf met de botoxhair en keratine behandelingen aan de slag?
Wat is het verschil tussen de ‘See and Learn’ en ‘Do and Learn’ masterclass?
Wat is een Masterclass op maat?
Ik ben kapper in opleiding, kan ik dan een masterclass volgen?

Bestelproces en levertijd

Wat is de levertijd?
Ik heb met spoed producten nodig, wat moet ik doen?

Vragen van consumenten

Waar kan ik een botoxhair of keratine behandeling laten doen?
Kan ik als consument Softliss en Bionaza producten bij jullie bestellen?
Waar kan ik als consument Softliss en Boinaza nazorg-producten bestellen?

Niet gevonden wat u zocht?

Service en klantvriendelijkheid staan bij ons voorop. Heeft u nog een vraag? Neem contact met ons op, de medewerkers van kappersgroothandel Keralicious helpen je graag verder.

Nieuw bij Keralicious
Exclusieve partner voor hair pro­fessionals
Snelle levering
Gratis verzending boven €150,-